Blackkcat Havvaana merhaba canım nasılsın bebeğin nasıl,bizim mr da sonuçlandı bugün dr sonuç için gidicez içim içimi yiyor,tip 1 koledok kisti çıktı,3.5 cm,safra yolu genişlemesi sanırım bir de bakalım nasıl ilerleyeceğiz
Havvaana @hazel23 bak burda güncel yazmıştım. Şimdi mr ve tomografi çektirdik yarın konseye çıkacak inşallah güzel sonuçlar alırız
hazel23 Havvaana bu fotoğrafını attığınız ilk doğum sonrası MR mı yoksa ameliyat kararı verilen MR mı
Havvaana hazel23 doğum sonrası mr n Ameliyat tan önce ultrason la baktılar. Ameliyattan sonra iki kür kemoterapi aldı ondan sonra mr çektik şimdi ona bakacaklar
hazel23 Havvaana sorduğunuz için teşekkürler MR da anlamadılar tam ne olduğunu hemanjiom da olabilir olmayadabilir takip edicez büyüme olup olmadığımı dediler iki üç ayda bir ultrason çekilecek
endoplazmikretikulumiste Havvaana karaciğer kendini yenileyen bit organ olduğundan çok şanslısınız Allah güç kuvvet versin büyüdüğünde hafızalarda ufak bir yer işgal etsin sadece o kadar ♥️♥️♥️♥️