Havvaana canım benim seni öyle iyi anladım ki şu an,kalbim hissetti,ben sadece araştırıyordum bazı şeyleri ve size denk geldim,benim oğlum 3yaşında 1-2senedir ara ara kusuyor bunun için araştırılırken karaciğere yakın safraylada arada olan yani tam yeri belli olamayan bi kist görüldü,net bir şey söylemedi cerrah mr istedi,şimdi 7kasımda mr çekilecek yeri çok önemli ona göre konuşuruz dedi,ama içim içimi yiyor,bu arada gastroentrolojiye yönlendirdiler orayada gittik reflü dedi kusmasına,kistle alakalı değil dedi,kisti önemsemedi 3.5cm kisti bu arada,sonra cerraha gittik yeniden usg çekildi işte yeri önemli dedi mr ı o verdi,mr günümüzü bekliyoruz,çok tedirginim sürekli bakınıyorum sizi öyle buldum,Allah şifa versin Rabbim kurtuluş versin ve son olsun inşallh,güzel haberlerini bekliyorum inşallh yavrunuz kurtulacak tamamen sadece kontrollere gidip geleceksiniz