Merve123m Merhaba, şimdi okudum postunuzu öncelikle ağlamakla kendinizi ve bebeginizi mutsuz etmekten başka bir şey gelmez elinizden güçlü bir anne olmanın tam vakti.Biz de bir kaç şikâyetimizden dolayı takip edildik ve haftaya bizde heyete girip rapor alacağız . Hafif otizm bizdeki ama eğitim alması şart. Televizyonu tamamen çıkartın hayatınızdan,elinizden geldiği kadar onu tek bırakmayın sürekli sizinle bir iletişim halinde olsun,eve birisi geldiğinde hadi kapıyı açalım bakalim kim gelmiş diyip beraber açın kapıyı . Bunlar sadece birer örnek zaten doktora gidince ayrıntılı anlatacaktir size