Merhaba otizim belirtileri
Göz yaması kurmuyorsa
Çağrılınca bakmıyorsa
Kimseyle oynamıyorsa
Yüksek sesten korkuyorsa
Çok cümle kurmuyorsa
Tek başına oynuyorsa
Sınama ve tiyatro gibi etkinliklerden korkuyorsa
Parmak ucuyla oynuyorsa
Yüksek ses duyduğunda kulaklarını kapatıyorsa
Bunlar hepsi varsa
Doktora götürün ozaman
Ama yoksa kormayın
Televizyon ve telefondan uzak tutun sürekli dışarı çıkarın onunla iletişim halide olun düzelir inşallah