Nutellaaa sık sık emzirin asla ek gıdaya geçmeyin küçücük cocuk daha. Eğer her mamayı denediyseniz okey ama denemediyseniz mamayı istemediğini bilemezdiniz aşırı acıktığını düşündüğünğz an mamasınınverin ve her bebek her mamayı sevmiyorum seveceği mamayı deneyerek öğrenirsiniz. Çişli bezi azsa ve kilo almıyorsa evet açtır, kaka ile doymanın alakası yok . O tamamen bebeklerin bağırsak sistemlerimile alakalı