Nutellaaa belki başka bi sıkıntısı vardır. 3 aylık bebeğin sindirimi henüz gelişmiş değil o yüzden ek gıda vermeyin. ZAten ek gıdaya geçince de doyumluk değil, tadımlık veriliyor. Yani bebeğinizi ek gıda ile dogyurmamanız gerekiyor. Anne sütü ya da formül süt ile ana öğünü yapılıyor. Bebeğiniz ellerini keşfediyor olabilir, gazı olabilir, damakları kaşınıyor olabilir. Hemen aç olduğuna kanaat getirmeyin. Çişli bezinin de çok dolu olmasına gerek yok. ayrıca vücuttan sıvıyı ter ile de atıyorlar.