bulut22_ ben çalıştım annemle kayınvalidem baktılar, çocuk durmadıkça açmışlar malesef gittikçe de arttı izleme süresi. şuan 2,5 aydır ekran yok hayatımızda, tüm belirtiler kayboldu çok şükür ama ne yaşadığımı bir ben bir allah bilir
profilimde post var okuyabilirsiniz
otizm değil mercan kazandı başlığı