tosbigimmm yani ufaktan bağımlı olmaya başladığını, sosyal iletişimden uzaklaştığını göre göre bunu soruyor olamazsınız.
tv beyni köreltiyor, tek taraflı iletişim sunuyor. alıcı-verici dili ortadan kaldırara sosyal ve iletişimsel sorunlar yapıyor.
çocuğun oyun oynayarak kendine katabileceği becerilerden zamanını çalarak yaşıtlarının gerisinde kalmasını sağlıyor.
uyaran eksikliği yapıyor.
bence yeterlidir diye düşünüyorum