Ekvatoral Derya-Anne çocukken hiç sevmezdim bamya çorbasını. Şimdi çok seviyorum. Herkes de bilir sevdiğimi çğırdıklarınd. Bamya yaparlar
28minikdnym mrveefe12 bende konyalıyım😍 ama bence mantı hamur sigara böreği hamur pek olmamış gibi menüye bence ikisininde yerine yap bi su böreği bide sarma tam konyalı menüsü olsun😂