Ysmn94 Benimki de öyleydi . 4 kg doğdu 2 ayda 6 ya ulaştı . 3 aylıkken 7.5 civarıydı.
4 aylıkken 9du. 5 aydan sonra giderek az almaya başladı ben de korkmuştum ama anne sütü aldığı için birşey olmaz takipte kalalım demişti doktor . Şimdi 16 aylık 16 kg yine fazla ama aşırı değil çok şükür 🙏 Siz de endişe etmeyin 🤗