Elaninannesi2021 elif_avc19 Çok şükür öyle hasta olmadı kızım da dişleri haricinde. Ama ilk bebeğim şaşkınım uykusuz kalıyorum hep insanoğluyuz işte bir yerden çatlak veriyoruz😪
elif_avc19 Elaninannesi2021 evet malesef öyle çok yorucu olsada en güzel şey annelik 🌼 Allah sağlık uzun versin bebişinize
Dondurmalikahve Elaninannesi2021 Endokrine göturdunuz mu peki büyüme gelişme ile ilgili kısmı en iyi o bölümde anlarlar
Elaninannesi2021 Dondurmalikahve yok hayır götürmedik çok şükür yapması gereken herşeyi yapıyo dede diyo anne diyo kendisi oturabiliyo göz temasını çok güzel kuruyor. Bilmiyorum yani hangi durumlarda gidilmeli
Dondurmalikahve Elaninannesi2021 Canım dış gelişimden bahsettim gelişim geriliği otizmden değil. Endokrinoloji başka bir bölüm büyüme ve gelişmeye bakar yani büyüme hormonlarının çalışmasına bakar