Kızlar bebeğim ayın 18nde 11 aylık olcak en son 3 hafta önce kilosu 7kg boyu ise 67 cm. Kızımda b12 eksikliği vardı iğnesi vardı 10 tane şimdi şurupları var onları da içiyor. Bi nebze açıldı iştahı ama mız mız yinede. Gücüme gidiyor niye kilo almıyor Çok uğraşıyorum olmuyo ama. Gerçekten bunları ağlayarak yazıyorum. Aranızda böyle olan var mı varsa nolur yazın çok yıprandım. Bebeğimin çok küçük olduğunu söylüyorlar dayanamıyorummm