Buse_5 benim kızımın idrardan kan geliyordu gitmediğim doktor kalmadı hatta hastaneyede yeni doğduğunda yatirmistık ama yinede nafile çocuk hep ama hep Ağlıyordu gece gündüz vücudunda yaralar çıkmaya başlamıştı kestirmek için bir hocaya götürdüm hoca kızım dedi kızının alerjisi var git bir çocuk alerjiye göster dedi tabi 8 aylık olmuştu kızım çocuk alerjiye gittiğimde ise gerekli tahliller yapıldı ve süt yumurta alerjisi var ve 1 mercimek kadar tüketse hemen o gün bize zehir oluyor şu anda 4 yaşında ama yinede yavrucak bir şey yiyemiyor yasak diye eğer sizdede ALERJİ varsa raporlu süt verirler 2 yıl boyunca