Oğlum şuan 20 günlük. 3 günlükken aynı durumu bizde yaşadık korktum hastaneye götürdüm kan ultrason idrar tüm tahliller temiz çıktı. İlk doğduğunda az emdikleri için sıvı yetersizliğine bağlı oluyomuş. İdrarında kan gelmişti bizimde. Zaten çişi geldiğinde öyle bi ağlıyoduki anlıyoduk çişinin geldiğini ve canının acıdığını. Sürekli emzirmek gerekiyomuş vücut sıvı kaybetmemeli. Terletmemeye dikkat edin vücut sıvı kaybetmesin. İdrarının ysptığı yer yeterince ıslak olmadığı kuru olduğu için yanma yapıp kanlı gibi geliyor. Korkmayın sık sık emzirin geçiyoe