Ldy tecrubesizkoala hAngi şehirdesiniz ben istanbuldayım bende var bir tane size verebilirim eğer bebeğiniz durursa daha iyisini alırsınız ben civilden almıştım şimdi dışardayım markasını söylerim
Papatya08 Linailkay ağır değil mi nasıl tasıyorsunuz bende yeni aldım kanguru ama benim bebeğim 2 gun sonra 3 aylık olacak kilosu 7 500 kusur nasıl tasıyacam ağır olmaya başladı boş yere mi aldım diyorum
Linailkay Papatya08 ağır ama her yere bebek arabasıyla gidemiyorum ben malesef o yüzden mecbur yakın yerlere kanguru ile gidiyorum
Winnithepooh Papatya08 merhaba kanguru düşünüyorsanız mamadus bende satıyorum 3 kez kullandım görselleri bu pistte yukarıda gönderdim gördünüz mü 150 tl düşünüyorum yenidir sorunu yoktur
Aybersa tecrubesizkoala @Winnithepooh canım bu annemiz satıyordu ,doğru etiketlediysem eğer , yeni sayılır ,iki kez kullanmis
Winnithepooh Aybersa çok teşekkür ederim çok sagolun bende gunduz yazdim görselleri de gonderdim fiyati sordu 150 tl ama cevap vermedi başkalarına yazmış bana yazmadi fiyat daha uygun gelmedi belliki 😇
Winnithepooh Aybersa yinede aklınıza gelip beni etiketlemisiniz çok çok teşekkür 3derim sagolun işleriniz rast gitsin inş 🙏😇