prenses_we_prens_annesii yareninannesiiii öylede kaç aylıkken başlayacaksınız 6 ay ya da 4 Aydan’da başlanır diyen war denedim demişsiniz yorumda sanırım biz gibi daha 2 aylıksınız
yareninannesiiii prenses_we_prens_annesii evet denedim evde koydum gayet güzel dışarıya çıkmadım dedim kilosu yerinde sorun olmadı o yüzden
prenses_we_prens_annesii yareninannesiiii ya ben az önce demiyim dedim edemedim ama bacakları minicik daha ondan mı kırılır sandım ayırayım derken ya da benim kız mı ufak bilemedim ☺️Ama olduğu zaman 4 aydan başlarım inşallah ben ewde kullanmak için çünkü hep kucak istiyor da bizimki bugün tam 1 ay 27 günlük
yareninannesiiii prenses_we_prens_annesii biri yardım ederse dağ iyi bana eşim yardım etti oda denedi bende ona yardım ettim seninki birde daha küçük müş benim kız hızlı büyüyor 2 ay 20 günlük 7 kilo maşallah ana yinede 4. Ayı beklerim
Papatya08 tecrubesizkoala dolap uygulamasından bakabilirsiniz bebegi durmayan kullanamayan anneler satıyorlar yarı fiyatına
tecrubesizkoala Linailkay şey sormak istiyorum bebeğim 4 aylık yenidoğan aparatı olmayanlar trendtolda da 250 TL şimdi gördüm, yenidoğan aparatı almama gerek yok sanırım tek fark bu aparat mi oluyor
Linailkay tecrubesizkoala aparat olmadan kullanabilirsin artık ben 3 ayından sonra aparatsız kullanmaya başladım şuan 5 ay 18 günlük bebeyim bayılıyor kanguruya
Winnithepooh tecrubesizkoala merhaba mamadus kanguru satıyorum 3 kez kullanıldı post açtım görmemiş olursunuz diye düşünüp yazmak istedim bakın isterseniz pandemiden dolayı kullanamadim ben sorunsuz solma yirtil.a vb asla yoktur m oturuş pozisyonuna da uygundur
tecrubesizkoala Lara_1760 150 TL ye ne zaman aldınız ona da baktım ama o da yaklaşık 400 TL civarındaydı
Winnithepooh tecrubesizkoala ben şubat ayında aldim pqmdemi basladj 2 markete bi ana sağlığına takabildim qcikcasi her koyduğumda uyudu ama dışarı çıkmayınca büyümede başlayınca bebegimde maalesef eskitemedim sansima 1 ay sonra hastalık başladı 😇
Winnithepooh tecrubesizkoala Sapka var yazin sıcakta kışın soğuktan bebegin başını koruyan önde cebi vqr biseyler kıymak için ve ergonomik m oturuş pozisyonuna uygundur kanguruda olması gereken ilk kural budur nette okuumusunuzdur belki
Winnithepooh tecrubesizkoala 150 tl düşünüyorum ve kargoda yardimci olurum 13 veya 15 tl sanirim su an uygunsa özel kısımdan mesaj atin ordan yazayim size kargo nasıl yapalım diye
tecrubesizkoala Linailkay tek yönlü kullanıyor dimi gerçi yüzü dışa dönük doktorlar tavsiye etmiyor her yöne olması bir geteklilik olmaz sanırım
Papatya08 Linailkay ağır değil mi nasıl tasıyorsunuz bende yeni aldım kanguru ama benim bebeğim 2 gun sonra 3 aylık olacak kilosu 7 500 kusur nasıl tasıyacam ağır olmaya başladı boş yere mi aldım diyorum
Yamanikomm tecrubesizkoala ay ben mamadus aldim bir kere kullanmadi .actim oylece o kdr guzelki ne terletiyor ne usutuyor inanilmaz guzel.arkadasim.kullaniyordu bakin bir isterseniz gezegen modeliyfi bendeki