Yigidinannesi Ozge_AyazEfee çok şükür daha iyiyiz eve çıktık işgal durdu gitsin bir daha gelmesin o gunler
Caglasena Defnemm123 yaaaaa doktorla nasıl yaptırmayın diyo ben yaptırmayın diyen doktora ne diyim bir sürü çocuğun vebalini alır gerekirse yemeyin içmeyin yaptırın inanılmaz bebek kayıpları yaşandı bu virüsten bizim çocukluğumuzda yokmuş evet çünki ozmn sığınmacıda yoktu ülkede şuan türkten çok sığınmacı var biz aşı yaptırdık 100de 100 korumuyo tabi hafif atlattık hafif dediğim serumlarla filan yazık günah bebek bunlar canları neki Bi virüs için hastanelerde dolaşsınlar yaptır arkdşm benden sana tafsiye aman gereksiz boşa para diyenlerin eminim ceplerinde 5000 tllik telefon ama 300 TL çok geliyo harç alın borç alın yaptırın
Caglasena Defnemm123 yaaaaa doktorla nasıl yaptırmayın diyo ben yaptırmayın diyen doktora ne diyim bir sürü çocuğun vebalini alır gerekirse yemeyin içmeyin yaptırın inanılmaz bebek kayıpları yaşandı bu virüsten bizim çocukluğumuzda yokmuş evet çünki ozmn sığınmacıda yoktu ülkede şuan türkten çok sığınmacı var biz aşı yaptırdık 100de 100 korumuyo tabi hafif atlattık hafif dediğim serumlarla filan yazık günah bebek bunlar canları neki Bi virüs için hastanelerde dolaşsınlar yaptır arkdşm benden sana tafsiye aman gereksiz boşa para diyenlerin eminim ceplerinde 5000 tllik telefon ama 300 TL çok geliyo harç alın borç alın yaptırın
Caglasena Defnemm123 yaaaaa doktorla nasıl yaptırmayın diyo ben yaptırmayın diyen doktora ne diyim bir sürü çocuğun vebalini alır gerekirse yemeyin içmeyin yaptırın inanılmaz bebek kayıpları yaşandı bu virüsten bizim çocukluğumuzda yokmuş evet çünki ozmn sığınmacıda yoktu ülkede şuan türkten çok sığınmacı var biz aşı yaptırdık 100de 100 korumuyo tabi hafif atlattık hafif dediğim serumlarla filan yazık günah bebek bunlar canları neki Bi virüs için hastanelerde dolaşsınlar yaptır arkdşm benden sana tafsiye aman gereksiz boşa para diyenlerin eminim ceplerinde 5000 tllik telefon ama 300 TL çok geliyo harç alın borç alın yaptırın
Defnekusunannesi Aslii123 taşmadı hatta iştahla yemesine doktor sasırdı dedi ki kussa bile ağzının içine heryerine Temas etmesi yeterli dedi bence sorun olmaz
Puhukuzusu 1anne30 önlemini almak elinden geleni yapmak diye birşey var, kendinizi bu şekil kandırmayın, sigara içenlerde de böyle örnekler var, bilmemne amca 80 yaşında ağzında sigara ile geziyor hiçbişey olmadı o yüzdem bana da bişey olmaz. Benziyor mu?
1anne30 Puhukuzusu bahsettiğiniz önlemi parası olan aliyor!!! SGK' nin ödemediği bı asi..sağlık bakanlığı tarafindan fiyatlarin düşürülmesi talimatlandirildiginda piyasadan aşılar toplatildi.. neden baskı bertaraf edilince daha yüksek fiyatla satabilmek icin.. şuan da 240 civarı fiyatı.. ee parası olanın çocuğu korunsun olmayanın sürünsun öyle ya.. siz bu konuda daha yararlı postlarda farkındalık yaratmaya calisin.. benim çocuğumu da benden daha iyi yada daha çok hiç kimse degil sadece ben düşünürüm.
1anne30 Ayrıca aşı sağlık bakanlığı tarafından neden zorunlu hale getirilmiyor bu kadar ciddi bir sorunken bı hastalık
Puhukuzusu 1anne30 Bu sorunuzun yanıtı siyasi. Toplumun insanın çocukların sağlığını düşünen buna yeterince ödenek ayıran belki daha fazla önemseyen bir bakanlık Yok maalesef.. sistem böyle diye çocuğumu risk altında bırakamam maalesef. Tüm doktorların önerdiği bir aşı. Hastanelerde günlerce sürünmektense (örnekleri varmış). Bulup buluştururum bi şekilde. Hiç mi hiç yoksa düşkün durumdaysam, zaten bu forumda da işim olmaz .
1anne30 Öneri değil zorunluluk olacak bu durumda. kişilerin seçimine göre yaptırıp yaptırmamak kendisine birakilmissa İMKAN da bizim SEÇİM de.. ben SEÇİMİMİ olumsuz kullandim.
1anne30 Öneri değil zorunluluk olacak bu durumda. kişilerin seçimine göre yaptırıp yaptırmamak kendisine birakilmissa İMKAN da bizim SEÇİM de.. ben SEÇİMİMİ olumsuz kullandim.