Defnemm123 maddi durumuna kimse bişey diyemez. 🤷🏻♀️ Artılarını eksilerini merak ediyosn dye anladım o yüzden yazıyrm. Geçen gün burda bi post açmıştı biri. Yaptrmadım rota virüs oldu diye çok üzülmüştüm. Snradan pişman olmanı istemem.
Daha çok zorunlu olsaydı devlet aşı takvimine koyardı diye kafanı karıştıranlar için yazıyrm aslında. İşin doğrusunu bil diye. Devlet bu aşıyı bu yıl aşı takvimine koycaktı ancak bütçe planlamasına uymadığı için koyamadı diye biliyorum. Yaptırmadın bebeğin rota olucak diye bişey yok. Ama yaptırmadığında bebeğin rota olursa emin ol daha fazla masraf yaparsın.
Bnlar yaşadığımz yerlerin kalabalıklaşması dışardan insanların gelmesiyle ortaya çıkmış snradan artmış olan hastalıklar. Eğer suriyelilern çok bulunduğu bi ortamda yada yaşıyosan yada istanbul ankara gbi bi yerde yaşıyosan bi şekilde yaptırmanı tavsiye ederim. Aynı şey menenjit aşıları içinde geçerli biraz daha büyüdüğünde iki doz yasa tek doz yaptır ama bnce bi şekilde yaptır.