newmama222
Degistirmiyorum cunku uyku kalitesi bozulur biz bile gece uyaninca ikinci uykuya kolay gecemiyoruz ve sabah kalktigimizda sersemlik oluyo dolayisiyla bebeklerdede huysuzluk yapiyo ben son uykudan hen once degistiriyorum sudocrem kullaniyorum zaten surekli her alt acmada ince tabaka koruyor pisikten mikropdan 6 aylik hic sorun yasamadim