Kızlar bebeğimi emzirdikten sonra altını değiştiriyorum ama bu aramar hep uyanıyor uykusu bölünüyor annem kayınvalidem değiştirme uyusun sabaha kadar diyorlar (sadece çiş olsa da değiştiriyorum) Siz değiştiriyor musunuz mikrop kapar bence ama uyanınca da uyumuyor off