Melekanne91 çok teşekkür ederim alakanız için ve vakit ayırıp detaylandırdığınız için. Ss alıp galerimde tutacağım. Bizim çok ciddi derecede değil hamdolsun ama azı bile canımızı sıkıyor. Bir dahaki kontrolde doktorumuz cildiyeci ile de görüşmemizi önerdi. Henüz kortizonlu bir merhem/krem vermedi sanırım gerek görmedi. Şampuanımızı değiştirdi ve sadece sabun tozu ile kıyafetleri yıkamamı söyledi, öyle yapıyorum ve muhakkak ütü yapıyorum herseyine günde 2 kere nemlendiryorum hafifliyor. Sizin dediklerinizi de muhakkak değerlendireceğim tekrardan teşekkürler 🧸