Bebeğim 3,5 aylık 4 gündür felan yüzünde zaman zaman pütürlü kızarıklık oluyor nemlendirip uyuyunca açılıyor, 3 saat sonra kuruyup tekrardan kızarıyor bayadan beri yoktu yine oldu.. ananesi pazar günü çay kaşığının ucu kadar yoğurt vermişti acaba o mu azdırdı bu kadar diye düşünüyorum.. doktoruna fotoğraf attığımda alerjik atopik dedi 3 yaşına kadar geçer ve zamanla çoğalıp azalır dedi. Ben diyet yapmıyorum genelde aynı şekilde besleniyorum ve olmuyordu çocuğumun yüzü böyle aklıma yoğurttan başka birseyde gelmiyor. Var mı bu teşhis konulan bana yardımcı olabilecek biri ya nasıl dikkat edebilirim çok üzülüyorum böyle olunca yüzü acı çekiyormuş gibime geliyor 😓