BGY Aysktr bende bağırsak enfeksiyonunu geçiriyorum aklimdan ama bilemedim iste yarın hemen götüreceğim
BGY Aysktr bende bağırsak enfeksiyonunu geçiriyorum aklimdan ama bilemedim iste yarın hemen götüreceğim
Minikbereninannesi BGY o zmn bence çok büyük bir sorun yok. Ama müsait bir zaman götürün yine de doktora çok geçmiş olsun
BGY Gulsahagah bizimki de emerken sıkıntı oluyo sürekli huzursuz ağlıyor uykusu cok var uyuyamıyor ağrıdan sanki gaz sancisi gibi ama ateş fln yok