BGY benimkinin bundan daha yoğundu bi kez böyle dışkılamıştı o zaman 2aylıktık kaka idrar kan hiç bişeyde enfeksiyon çıkmadı ama bebeğim emmemeye ateşi yükselmeye başladı sonra emmedikçe uyukladı, uyukladı uyandıramadık😞 acillerdeyiz bu sürede hep arada eve yolluyolar 4günün sonunda hastaneye yattık. Antibiotik tedavisine başlandı enfeksiyon şüphesiyle ve düzeldi çok şükür. Lütfen ihmal etmeyin ateşini ölçün 37-37buçuksa takip edin sürekli 37buçuk yükselmeye meyilli bi ateştir ve çok çabuk yükselebilir demek. İnşallah böyle bişey değildir basit bir kakadır.