ozlemyldz arkadasla irtibata geçtiyseniz ona gonderin onun nasibi demektir bu ince düşünceniz icinde tesekkur ederim
ufkum1 ozlemyldz @Elifdefnemom çok özür diliyorum saat 1 gibi oğlumun kasığında şişlik gördüm doktora gittik hemen her hayırda bir şer varmış oğlum 14 günlük 300 gram vermiş😥 sütüm yetmiyormuş doktor mamaya başlıyoruz hemen dedi