ufkum1 İlk 3 gün süt gelmeyince mama almıştık hamdolsun süt gelince aldığımız evolvia mama olduğu gibi bekliyor açıldıktan sonra 1 ay yazıyor üstünde bugün 14 günlük olduk yani 15 gün daha kullanma süresi var almak isteyen olur mu acaba
[silindi] ufkum1 hani orda bazen yoğun bakımda kalan minikler oluyor anneleri süt veremediği zaman mama ile destekliyorlar ya ben ondan böyle bi yorumda bulundum ☺️
Portakal [silindi] ne güzel düşünmüşsünüz ☺️ Ama büyük ihtimalle kabul edilmez çünkü ordaki mamaların hepsi bir çeşit ve açık mamayı almazlar ordaki bebeklerin sağlığı için.
ozlemyldz eğer arkadasa vermediyseniz bende alabilirim adana ceyhan da oturuyrm 3 gunden beri mama kullaniyorum
ufkum1 ozlemyldz aslında size daha çabuk ulaşır çünkü gün geçtikçe kullanma tarihi geçecek çünkü biz mamayı 3 temmuz da açmıştık ama arkadaş a ayıp olur mu bilemedim
ozlemyldz arkadasla irtibata geçtiyseniz ona gonderin onun nasibi demektir bu ince düşünceniz icinde tesekkur ederim
ufkum1 ozlemyldz @Elifdefnemom çok özür diliyorum saat 1 gibi oğlumun kasığında şişlik gördüm doktora gittik hemen her hayırda bir şer varmış oğlum 14 günlük 300 gram vermiş😥 sütüm yetmiyormuş doktor mamaya başlıyoruz hemen dedi
ozlemyldz arkadasla irtibata geçtiyseniz ona gonderin onun nasibi demektir bu ince düşünceniz icinde tesekkur ederim