Bana göre bencillik kızımı doğduğu günden beri hep ayagimda sallayarak uyuttum 19 aylik oldu 13 kilo Bi kaç gündür kendi ayakta sallamayı bıraktı mamayi bezide kendi ne zaman isteyince o zaman biraktircam hayatının kanunu Bi gün mecbur birakicak uyku eğitimi adi altında bırakıyorlar bebekleri ağlaya ağlaya kendi kendine uyutmaya calisuyolar kim çıkarmış ya bu saçmalığı