Sahinnnn bu ay sonu atak bitince zaten Güzel uyuyacak, sabredin rutin oluşturun boşuna para veröenize gerek yok yatağa aynı saatte koyun, ninni söyleyin elinizle ona dokunun uyku saatlerini not edin. Bu ay zor bir uyku düzeniniz olur uyku regresyonu da var 4
Ayda o yüzden endişelenmeyin biraz sabır