5 aylik oglum var. Dogdugu gun itibariyle ona mail adresi açtım. Elimden geldigince her gün yazamasamda 2 gunde bir gun içinde neler yaptıklarımızı yazıyorum. O an fotoğrafını çekip atıyorum. Gun içinde çektiklerimi atıyorum. Babasi da aynı şekilde o benim kadar atmıyor ama haftada bir gün mail atıyor o da. Ilk oyuncağı, ilk fotoğrafı, ilk banyosu vs.. herrseyi yazıp atıyorum. Yetişkin bir birey olduğunda Allahim uzun ömür verirse nasip olursa o günleri görmek oğluma mail adresi ve şifresini vericem dogum gününde hediye edicem.😍🥰