mamanveutdormir hamileliğimden bu yana fırsat buldukça yazdığım bir defter var ona yazılar yazıyorum bazen ayda bir bazen 20 günde bir,ilk kesilen saçları var natta onlardan kolye yaptırmayı düşünüyorum güvenilir bir yer bulursam geri kalanını yine saklamaya devam edeceğim,ilk emziği duruyor,ultrasonlar duruyor,üç dört ayda bir 50/60 tane foto çıkarttırıyorum görsel kalsın diye ona