kirmizibalikgolde Susumimi benim çalıştığım hastane KBB doktoru da çekmiyor. çok küçük alıp ağzına atabilir, yutabilir, burnuna kaçabilir diye . çocuk aklı erince delinmeli ben kendi kızımı öyle yapacağım kendi ne zaman isterse
Bussclk Susumimi valla bende çok kararsızım 10 aylık benim kızım da ne zaman deldirsem diye düşünüyorum hep çok canı yanar diye korkuyorum ya
ehlenmomyy Susumimi ben kendim icin bile iyiki bebekken deldirmisler simdi olsa deldiremem diyorum unutmuşum bitmiş ne güzel. Ama annem hevesliymiş 40 liyken deldirmis birisi yamuk artık büyüdüğüm icin yeri degişmiş🙈 sünnet gibi düşünün erkek bebegi buyuyunce sunnet etmekmi zor kucukkenmi mesela 🙂
Burcinmiray Smehtap valla doktorumda deldir eli oraya gitmeden dedi iyi ki deldirmişim, koşş sende geç kalmış sayılmazsın 😅😅😅