Susumimi Hanımlar merhaba kız bebeğinizin kulağını deldirdiniz mi eğer deldirdiyseniz ne zaman yaptırdınız. Kızım 11 aylık olacak bir yandan istiyorum ama bir yandan da acırsa bişey olursa vicdan azabı çekerim diye korkuyorum. Sizin görüşleriniz neler?
EslemReyhan Susumimi hiiç korkmayın kızım tam 5 buçuk aylıkken deldirdim deldirince biraz ağladı ama hemen sustu sonra hiç hissetmedi çokta şirin oldu erkenden deldirmenizi tavsiye ederim
EkiminAnnesi Susumimi benim kulağımı annem 8 aylıkken deldirmiş. Bence deldirelirsiniz. Eczanede anestezik kremler oluyor alıp sürün 1 saat öncesinde kulak memesine 🙈 Biz sünnet ettirdik oğlumuzu o şekilde sürüp sünnete gittik uyuşturucu iğneyi asla hissetmedi
Mevacanimkizim Susumimi 5 buçuk aylıkken deldirdim hiç aglamadi bile eşiniz tutup siz karşısında dikkatini dagitirsaniz çok hissetmez bence ama 11 aylık olmuş anlaya bilir bilemedim bende
Susumimi EslemReyhan bir video karşıma çıktı kendi kararını verince yaptırsaydı falan diye. Bebeğin kulağını deldiriyorlar ağlıyor kıyamadım kendi kızımı düşündüm. Bilemiyorum korktum bir an tereddüt ettim
EslemReyhan Susumimi tabi herkesin düşüncesi kendine onu söyleyeyim başta. Ama şöyle düşünün şuan acı eşikleri fazla yok o yüzden hemen acısı geçiyo hem büyüyünce kullanmak istemezse zaten kendiliğinden kapanıyo delik bide böyle düşünün erken deldirmek daha iyi bence korkmayın
ehlenmomyy Susumimi ben kendim icin bile iyiki bebekken deldirmisler simdi olsa deldiremem diyorum unutmuşum bitmiş ne güzel. Ama annem hevesliymiş 40 liyken deldirmis birisi yamuk artık büyüdüğüm icin yeri degişmiş🙈 sünnet gibi düşünün erkek bebegi buyuyunce sunnet etmekmi zor kucukkenmi mesela 🙂
Lilav21 Susumimi 14 aylıkken deldirdim,eczanede sprey sıktılar sadece o an ağladı sonra çok şükür birşey olmadı
tugbahy6 Susumimi küpe acıtmaz. Acıyacak bir şey yok . ama asla yaptırmam hiç hoşlanmıyorum büyüdüğünde kendi istediğinde deldiririrz
Ohaezgi Susumimi 12. Ayda deldirdik hiç sorun yaşamadık elini bile götürmüyor krem vermişti sürdüm 1 hafta. 3 hafta sonrada küpeleri değiştirdim sıkıntı olmadı ama deldirirken ortalığı yıktı tabi
Deletedmom27337 Susumimi 6 aylıkken deldirdim çok şükür hiç bişey olmadı hiç elini kulağına götürmedi şimdiye kadar. Şuan 1yaşında
Burcinmiray Susumimi 3.5 aylıkken doktora sorup deldirdim herhangi bi sıkıntı olmadı iyi ki de deldirmişim şuan eli oraya gitse de acı falan yok çünkü 8 aylık oldu😅
Smehtap Burcinmiray ayy ciddi 😄👍🏽 gdiiyorum bende deldirmeye o zaman ya 😄 kızım 5 aylık şu an. Bende şey düşündüm yaz gelsin iyice de böyle minnoş minnoş dolaşsın deldiririm dedim 😄 3.5 iyimis valla
Aslmra80 Susumimi 1 buçuk ay oldu deldirdim şuan 19 aylık olacak 6 aylık deldirende var bu sana kalmış bisey ama bence 1 yaşından sonra deldir
EslemReyhan Smehtap bence yazı beklemeyin havalar serinken acısını hiç.hissetmex fazla hem büyüdükçe diş sıkıntısı çıkıyo o başlamadan niyetiniz varsa deldirin bence ☺️
Burcinmiray Smehtap valla doktorumda deldir eli oraya gitmeden dedi iyi ki deldirmişim, koşş sende geç kalmış sayılmazsın 😅😅😅
MerveaselL Susumimi benim de kızım 4 aylıktı deldirdigimde hiç bı skinti olmadı küçükken deldirince daha iyi oluyo anlamadiklari için kulaklarına elleyemiyolar hemende geçti zaten şuan 6 aylık altın küpe bile taktım büyüdükçe deldirirken skinti oluyo zor duruyolar daha küçükken deldirseymissin keşke ama smdi bile çok büyümeden deldir
Smehtap EslemReyhan hiç bu açıdan düşünmedim ☺️ dur ben bunu yakın zamanda halledeyim. Teşekkür ederim 😍