Bende 2 ay 5 gün önce dogum yaptım sezeryan. 40 gün oldum bende hatta sonlara dogru kesılıyo gıbı oldum 39. Gün tekrar gelmeye basladı 40 tan sonrada bı kac gun devam etti. Sımdı nisanın 2 sinde leke gıbı gene gelmeye basladı uc dort gün acaba adet mi degılmı bılemedım bende