_atesbocegi_ bende de hep oluyor bebeğim 17 aylık 16 dişi var hem kesik şeklinde hemde pul pul dökülme kabuklanma oluyor fito krem kullanıyorum şu an arada madecasol ile karıştırıyorum sürekli göğüs pedi kullanıyorum banyodan banyoya biraz topluyor ama gece emzirmedikçe yine aynı. Gündüz emmesini kestik. Geceye kadar tam toparliyorum. Sabaha yine aynı malesef