_atesbocegi_ Arkadaşlar 4 gün falan oluyor göğsümde birden kızarıklık oldu dünden beridir de pul pul olmuş öylede çok çok fazla ağrı sızı oluyor kiyafet deyince bile çok yanıyor bebegide emziremiyorum başına gelen var mı ya da bilgi olan ???