Ozlem_1995 bizde 11 aylık falandı az az ekran hayvanları severdi yemek yerken izletirdik.çoğu kelimesi vardı taklit yapardı smdi 24 aylık bazen isim olunca da acıyorum yemek dışında vicdan yapıyorum hele bu aralar goril Aslan izlemeyi çok istiyor direk açmamı istiyor 😥kumanda yok gibi diyip dikkatini dağıtıyorum büyün hayvanları söylüyor anne gel baba işe ,ii ki doggg (iyi ki doğdun ) Buğva verr (bugraya ver ) yemek yap gibi konuşuyor ama izlettirmesem belki cümle kurabilirdi 😰bende havalar ısınsın vaktimizi dışarda geçirmek istiyorum.bu arada Lego yapmayı kitap okumaya da seviyor cırtlı Kitaplarla sekılleri renkleri biliyor. Ama izlettirdiğim zamanlarda içim içimi yiyor 😓havaların ısınmasını 4 gözle bekleyenlerdenim