Kızımız 1 yasinda.Eşimle ikimizde çalışıyoruz dönüşümlü bakıyoruz kızımıza. Ve ikimizde o kadar yogunuz ki birimiz 6 da kalkıp işe gidiyor öğlen 12 de geliyo, diğeri 12 de ise gidip akşam 6 da geliyo. Ve sabah 3 öğün öğle kadar, öğlen akşama kadar 3 öğün ek gıda vermeye çalışıyoruz. Bu yoğunluk içinde mecbur sadece yemek yerken tableti açıyoruz. Çünkü başka türlü yemek yemiyor, ki alerjik bir bebek, mama icmiyo, anne sütünü çok azalttı sadece gece az emiyo, ek gıdayla süreci yürütmeye çalışıyoz. İçim gidiyor tabletle yedirirken. Ama caresiziz başka beceremiyoz. Şimdilik çok aşırı hareketli bir bebek, aferin, alkış, çak, güle güle deyince eliyle hareketlerini yapıyor, sürekli bağırıp çağırıyor, dede baba gibi kelimeler tekrarlıyor. Umarım ekranı tamamen biraktirabiliriz