Linailkay eğer tek cocuksa evet mantıklı bizim birde ablamız var okula giden ona 3 dozla yaptirdim. Ama küçük olana dozu çok fazla 1 yaşından sonra daha mantıklı geldi bana.. enin sonunda vurdurcam zaten evlatlarımız için yasiyoruz.. sadece asi değil zaten olay onlar için çoktan herseyi kestik biz önemli asi evet ama neden 3 doz da vurdurmak varken çocuğumu da yorayim ki 5 doz 6 dozdan bahsediliyor