secoz Linailkay sağlık ocağı söyler canım daha zamanı gelmemiştir bizim ki de aynı 1 gün önceden ebe arar hatırlatır. Sağlık ocağında olmaSa bile yokum gelmeyin der acele etme😊
Linailkay secoz çevremde herkes 9. Aydan itibaren oldu ama burda bakıyorum herkes çok erken olmuş o yüzden takıldım bu konuya bide bi bebek 4 aylıkken menenjiten ölmüş çok etkilendim 🥺
benaslindayohum Linailkay bu konuda rota gibi illa su aylarda oluncak kurali yok biz doktorla asilari azalacagi icin 1 yas sonrasi planladik 😊
KaganinAnnesi26 Linailkay her doktor farklı söylüyor malesef ben söyledim doktora yaptırmak istiyorum diye onlar söylemedi 6 aylıkken bu ay başlayalım dedik ona göre plan yazdı verdi bana göre de en mantıklı olan buydu tabi herkesin kendi fikri
Linailkay KaganinAnnesi26 6 ay aşımız var 20 sinde büyük ihtimal ondan sonra bizim doktorda menenjit zamanı gemi diycek
KaganinAnnesi26 Linailkay aynen ben aynı anda yüklenmeyi doğru bulmuyorum sırasıyla daha iyi zaten şimdiye kadar her ay aşı oldu kuzucuklar 😊 sizin doktor da böyle düşünüyor bence
kubramomm- Linailkay rota aşısıni sağlık ocakları yapıyor fakat menenjit aşısını çocuk doktoru yapıyor hastanede. Menenjit aşısının zamanları var bebeğin ayından ayına fark ediyor. Kaçırılmış zamanlar için zaman dilimleri uygulaniyor.
Linailkay KaganinAnnesi26 evet kesinlikle öyle cünkü her çocuk birden kaldıramıyor 4. Ayında 2 tane aşı vurdulsr bebeğime 39 buldu ateşi ilacımda yoktu hastaneye gitmek zorunda kaldık
KaganinAnnesi26 Linailkay bebekli eve calpol şart ben 1. Ayında aldım hemen belli olmaz ateşi çıkar diye 😊
AylinAlaz 18 aylık olduk bırdahkı ay yaptırcam bu ay 2 asısı var cunku en gec kalmıs kısı benım galıba bıze de 1 yasından sonra soyledı doktorumuz. Yurt dısına annemın yanına gıttım etttm derken bu ayı bulduk 😢
Linailkay KaganinAnnesi26 ilk çocuk bide beni bilgilendiren olmadı bilmiyordum yavaş yavaş bilgi sahibi oluyorum 😊
AylinAlaz Linailkay aynı benımde ılk o yuzden gec soyledılrr bende yaptırıcam kesın bıdahakı ay ama onceden de yaptırıdım yanı soyleyen olsaydı
Plncnr-dnsn Linailkay calpol kullanıyorum düşmezse ibu baby fitil kullanıyorum yarım saat sonra düşüyor ateşi doktorumuz yazmıştı aklımızda bulunsun