Asiyyrr bizde ayniyiz yalniz degilsin. Suan 2 ay 4 günlüğüz asagi yukari 4-5 gündür ne yapacagimi şasirdim. Denemedigim hiçbisey kalmadi. Yarim kundak, masaj, beyaz gürültü, kolik müzikleri, ninniler, duş herseyi denedim ama bitmiyo gece olsun istemiyorum. Uykusu var uyumuyo. Tam uyutuyorum 2dk olmuyo yine aciliyo gözleri dalamiyo. Sabah 5e 6ya kadar devam ediyo. Karni tok alti temiz gazi yok. Sanirim yeni dünyaya alisma sürecinde gecirdikleri atak olabilir. Burada öyle bi yazi okumuştum. Ne zaman geçecek bilmiyorum. Allah yardimcimiz olsun🤲