Asiyyrr yalnız değilsin aynı şeyleri ben de yaşıyorum cNım sabırlı olalım 🥺 üstelik birde aksi gibi grip oldum öpüp sakinleştiremiyoeum da 😔 sebepsiz ağlıyor uyumamak için direniyor 😔 sadece mama ile besleniyor birde meme hiç almıyor zor ama şükür varlıklarına, geçecek 🤲🤲