alisileedis merhaba benim oğlum 7 aylıkken sünnet oldu sonrasında yapışıklık oldu çocuk cerrahına götürmüştük krem sürüp açmıştı ama tekrarlayabilir demişti. 2 yaşına doğru yine yapışıklık oldu. Bu arada ben bez değiştirirken elimle geri çekiyodum. Tekrar aynı doktora götürdük artık müdahale etmeyelim aklı eriyor travma olur çocukta dedi. Büyüdükçe kendiliğinden açılır dedi bizde bıraktık öyle.