alisileedis 10 aylıktı bende yaptirdigimda ,yapışmıştı götürdüğünde krem falan sürmedi ya eline bez aldı sıyırarak açtı resmen azıcık kanama oldu çok ağladı bebeğim .Öyle birşey yapacağını bilmiyordum kızmıştım orda hatta ama sonrasında çabuk toparladık .Masaj hareketi var devamlı onu yaotim bidaha yapismamasi için suan2.5 yaşında sıkıntısı yok. Ama bizimki baş kısmına yapışmıştı