Bambamorhan Glsn7581 ya benim kızımda uc bucuk aylık ben aç sanıyorum birde gece uyandığında parmak emiyor hemen emziriyorım acıkınca emiyor sanki
zeynep321 Bambamorhan Gece benmki uyandığında da emiyor oluyor.en çok uykuya dalarken yapıyor.uykuya bı geçiş olarak görüyor bu kalıcı olur diye endişelendim ama okuduğum kadarıyla bu aylar herkesin bebeğinde olan bı durum
miracinannesiii zeynep321 bazı uzmanlar bunun hiçbir zararının olmadığını söylüyor daha minicik su an alışkanlık kazanmıyor ellerini keşfediyor🥰🥰
miracinannesiii zeynep321 bende çekiyordum bır ara devamlı hemde kafayı takmistim sonra baktım elini cektikce ısrarla dahaçok emiyor bende cekmmeye başladım demekki öyle rahat ediyor sakinleşiyor dedim 😍inşallah bırakır endişelenmeyin ☺
zeynep321 miracinannesiii Teşekkür ederim ynliz olmadığımı gormek içimi rahatlatti bakalım zamanla unutur inşallah 🌼
Buketylz94 zeynep321 eline eldiven gecırdım emmesın dıye bu sefer eldivenle beraber emmiş su gibi olmuştu eldıvenı 😂😇
zeynep321 Buketylz94 Eldiveni sanırım hiç onermiyorlar benmde ilk bebeğim .çokta tecrübeli değilim ama ellerini keşfetmesi gerektiği için ben bir aylık olmadan çıkarmıştım şimdi takmiyorm umarım unuturlar hemen çok alismadan