Merhaba hanımlar bebeğim bir hafta sonra üç aylık olacak .gün içerisinde onunla ilgilendiğim konuştuğum zamanlar parmağını çok ağzına almıyor ama yanlız kalsın veya özellikle uyuyacagi zaman baş parmağını emiyor .evet biliyorm normal ama ben de çok parmak emen bı cocukmusum malesef emdigimi kendim bile biliyorm ve şu an parmağım diğer parmağa göre daha ince ve biraz uzun duruyor.kizimin da alışmasını istemiyorm siz olsanız müdahale eder misiniz veya nasıl unutturabilirim