baderya biz de 14 aylığız ve son 4 aydır aynı dertten muzdaribim😩parklar,sosyal alanlar,avmler,yaşıtlarıyla bir araya getirmeler,sıksık görüntülü konuşmalar aklınıza gelen herşeyi denedim ama olmuyo.Yarın doktorumuza sorucam en son çare 4-5 ay sonra pedagoga gitmek olucak sanırım🥺ne eve biri gelebiliyor ne biz bi yere gidebiliyoruz çok zormuş