Canım zaten birsuru linç gelmis ama ben uzun açıklama yapayım istedim, TV sakıncalı neden dersen çok küçük oldukları için tvdeki o hızlı resim geçişlerini zihinleri algılamayıp çok yoruluyorlarmis ayni zamanda da tek taraflı iletişim olduğu için sosyallikleri azalıyor ve sadece izleyici rolüne geçiyorlar bunu da hayata yansitiyorlar mesela karşısına yaşıti geldiğinde oynamak yerine onu izliyor, ilerde anne baba demiyor çünkü TV izlerken hiç karşılık vermediği için karşılıklı iletişim kurması gerektiğini bilmiyor. Bu ben izlettim sorun yok diyenler belki izlettikleri kadar sosyal ortam da sağlamışlardır ve şimdilik sorun ortaya çıkmamıştır ama.okul hayatları lise üniversite zamanlarında bu sakıncalar mutlaka ortaya çıkacak çünkü gelişen teknoloji sayesinde biliyoruz ki beyin maruz kaldığı hiçbir şeyi unutmuyor yani sen şimdi izletirsin 5 yaşında çok sosyal konuşkan bütün becerilere sahip bir çocuğun olur ama atıyorum iş hayatında bir becerisini bir türlü kavramayaz . Anlatabildim insallah