Yaa var ya herkes çocuğunun kötü olmasını istemez ama bı yere gittiğinde de televizyon açıksa kapatıyorsunuz heralde 2 yada 3 dakika bakmaktan bişey olmaz herkesin kendi çocuğu böyle cahil cahil aşagılwyı yorum da yapmanıza gerek yok her anne çocuğuna nasıl bakacağını bilir kimse TV başında da bırakmaz sürekli çocuğunu yapmayın Allah aşkına kırmadan uyarın uyaracaksanızda