_esraaozturkk_ aynen öyle maalesef 😌 ben inat ettim çektirmemek için,bi sene içinde 4 defa iltihaplandi, ağrısı da cabası. En sonunda dayanamadım çektirdim. Eğer köprü yaptırmak istersen bayramdan sonra gel dedi implant istersen de 4 ay kadar geçmesi lazım kemiğin iyileşmesi lazım dedi. Fiyat da konuşmadık gidince konuşacağım inşallah.