66ays Rabiamhmt doktor bir şey olmaz dediyse üzülmeyin bence hem yapılacak bir şey yok artık yediysede onu kurtarmak için midesini yıkatmak krem yemekten daha tehlikeli o yüzden kötü düşünmeyin derim
Rabiamhmt 66ays cok sukur gozlemledım dilinde falan sıslık olmadı sadece cenesıne surmus dıye dusunuyorum
66ays Rabiamhmt yeseydide bir şey olacağını sanmazdım. O kadar zararlı içeriğe sahip bir krem değil iyiki kapağını yutmamış